حرف دلمه....


سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

سلام اقای نیمای خودم ناراحت نشی که میگم نیمای خودم میدونم دیگه نیمای خودم ماله خودم نیست اما خیالش و خوبیاشو مهربونیاشوکه میتونم داشته باشم .اگه حرف دلمو راحت بهت میزنم از دستم دلخور نشی چون دلم از دیشب خیلی گرفته نتونستم طاقت بیارم دلم میخواست یه جوری حرف دلمو بهت بزنم .دیشب رفتم بیرون جات خالی بود نمی دونم کجا بودی ولی یه بارونه قشنگی شروع به باریدن کرد نصف بیشتر راهو قدم زدم تاخونه به یاد خاطرات گذشتمون .دلم بیشتر از اون روزیکه فهمیدم دیگه میخوای بری برات تنگ شد اشکام بدون اینکه بخوام سرازیر شد دلم میخواست اون موقع کنارم بودی دستمو میگرفتی وباهم قدم میزدیم بدون اینکه هیچ نگرانی ودغدغه ای داشته باشیم تو برام همون حرفای قشنگتو میزدی ومنم فقط به حرفات گوش میکردم چقد دلم برات تنگ شده بود کاش کنارم بودی اما حیف که فقط با خاطراتت دلخوشم اما بدون همیشه تو قلبمی من ظاهرا تو رو ندارم اما وجودتو همیشه کنار خودم حس میکنم مهربونیاتو  وجود مهربونتو از من نگیر نیمای من ...تو خیالم بامن بمون عزیزترینم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:,ساعت 5:25 PM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com